Atlantis ERP

10Beneficii

Atlantis ERP este un sistem bazat pe o arhitectura deschisa, cu o foarte mare flexibilitate, ceea ce ii confera un grad foarte ridicat de adaptabilitate la necesitatile oricarei companii.

 

Caracteristici principale

Atlantis ERP este un produs al grupului de companii ALTEC, distribuit in Romania prin intermediul Unisoft Romania si al partenerilor sai, printre care avem onoarea sa ne numaram.
Atlantis ERP este constituit dintr-un grup complex de module software comerciale, financiare, de contabilitate analitica, cu o exceptionala adaptabilitate la cerintele prelucrarii de date si gestionarii informatiei in afaceri.
Modulele puse la dispozitie de aplicatia Atlantis ERP pot fi achizitionate intr-o combinatie care sa corespunda cerintelor si necesitatilor dumneavoastra. Acestea sunt independente dar interactive, acoperind toate necesitatile corespunzatoare controlului informatiei in conducerea afacerilor orientate pe comert, servicii sau productie.
Solutia contine o multitudine de rapoarte predefinite, dar si module specifice – Instrumente Avansate de Raportare care permit dezvoltarea de noi rapoarte pentru a va oferi cele mai utile informatii, ce pot fi exportate in fisiere in diferite formate (Excel, Html, PDF etc.).
Pe langa o flexibilitate mare, Atlantis ERP pune la dispozitie si modulul Unisoft Customization Language, care va ofera un instrument puternic de customizare prin componentele pe care le contine (VBScript, Customizare forme, Unisoft Customization Tools).

Avantaje

  • Reprezinta un sistem informatic unitar, care raspunde cerintelor legislative in vigoare, deserveste toate departamentele companiei si constituie elementul de suport decizional pentru manageri
  • Este un sistem informatic extrem de flexibil si adaptabil, care corespunde atat cerintelor curente cat si necesitatilor de dezvoltare ulterioare, impuse de dinamica societatii, indiferent de localizarea punctelor de desfasurare a activitatii
  • Permite crearea unui flux de informatii in timp real intre departamente (Financiar-Contabilitate, Comercial, Productie, Gestiune-Logistica, Management)
  • Se reduc informatiile redundante si erorile de procesare a informatiilor
  • Pune la dispozitie un sistem flexibil de urmarire a centrelor de cost
  • Asigura planificarea, urmarirea si controlul bugetului